máj 29, 2019

Posilňovňa a jej základné pravidlá

Posilňovňa a jej pravidlá

Odborníci sa zhodli, že posilňovanie je jedna z najbezpečnejších športových aktivít. Napriek tomu, je dobré sa zoznámiť s niekoľkými bezpečnostnými pravidlami ktoré posilňovňa obnáša. Tieto pravidlá vás ochránia nie len pred zraneniami, ale aj pred trápnymi situáciami.

Poďte sa pozrieť na pravidlá:
1. Než začnete cvičiť so záťažou, zahrejte sa 5 minútami aeróbnych aktivít a niekoľkými sériami klikov a drepov s vlastnou váhou.

2. V posilňovni by ste mali dobre vedieť čo robíte. Pokiaľ si nie ste istý svojím tréningom, požiadajte o pomoc skúsenejších alebo si zaplaťte osobného trénera. Keď začínate s cvičením v posilňovni, určite odporúčame mať osobného trénera, aby ste sa naučili správnu techniku cvikov.

3. Cviky s veľkou činkou! Pri cvičení s veľkou činkou, si po pridaní záťaže nezabudnite nasadiť uzávery, aby sa vám kotúče nezošmykli.

4. Dôležité je sústrediť sa. Vždy sa na daný cvik plne sústreďte, predstavujte si ako sa vám sval napína a uvoľňuje.

5. Obuv a odev! Obliekajte si čisté veci bez zápachu a používajte vhodnú obuv na cvičenie. Šľapky do fitka určite nenoste!

Posilňovňa v ktorej si skvele zacvičíte, panuje tu priateľská atmosféra a na konci cvičenia si môžete vychutnať proteínový nápoj.
Posilňovňa Bratislava – Podunajské Biskupice, Dudvážska 2

Plnohodnotný rozsah pohybu

Všetky cviky, u každého opakovania prevádzajte v plnom prirodzenom rozsahu pohybu. Dosiahnete tým lepší a rýchlejší rozvoj svalovej hmoty.

Frekvencia tréningu

Predstavte si, že trénujete celé telo v pondelok. Myslíte si, že máte ísť cvičiť hneď v utorok alebo je potrebné počkať do stredy? Svalová skupina potrebuje na regeneráciu minimálne 48 hodín, ale odborníci odporúčajú až 72 hodín.

Ako začiatočníci, však medzi cvičením rovnakej svalovej skupiny nenechávajte väčšiu pauzu ako 4 dni. Príliš nepravidelný tréning nevedie k optimálnym výsledkom. Po precvičení celého tela v jednom tréningu je najlepšie opäť trénovať za dva maximálne tri dni.

Trvanie tréningu

Dĺžka tréningu by sa mala pohybovať medzi 45 – 60 minútami. Na tréningy dlhé 2 hodiny môžete zabudnúť, nakoľko je veľmi málo ľudí odolných fyzicky aj psychicky na pretrénovanie. Svoju kvalitu tréningu merajte intenzitou a nie dobou akú strávite v posilňovni.

Naša posilňovňa

Naša posilňovňa sa nachádza v Bratislava-Podunajské Biskupice. Prevláda tu priateľská alebo až domáca atmosféra. Pred, počas alebo aj po tréningu sa môžeš občerstviť nejakým predtréningovým alebo proteínovým nápojom. Posilňovňa je prepojená s predajňou doplnkov výživy a fitness pomôcok, kde si vieš zakúpiť prípadné fitness vybavenie ako sú rukavice na cvičenie, doplnky výživy alebo športové oblečenie.

Sportujes.sk je posilňovňa a predajňa športových doplnkov na jednom mieste. Viete si tu zacvičiť, ale aj nakúpiť potrebné fitness doplnky k cvičeniu
Posilňovňa a fitness predajňa – Sportujes.sk

Komentáre

Komentárov

Obchod so športovými potrebami, módnym športovým oblečením a doplnkami výživy.