marec 30, 2017

Vysekajte sa na leto

Blíži sa jar a teda aj v každom fitness centre môžete odpozorovať, že mnohí ľudia sa začínajú pripravovať na leto. Aby bolo telo pripravené do plaviek nemusíte vyložene trpieť. Dnes mám pre Vás od mojej kamarátky pár nápadov, ako si to celé zjednodušíte a navyše môžete svoje legíny použiť na správny účel (nie na váľanie pri telke).

1. Odmeňujte sa

Odmeňujte sa za každý deň, ktorý zostanete verný svojmu cieľu. Vyberte si nejaký kúsok, ako napríklad bikiny, topánky či šaty. Za každý deň, kedy dodržujete svoj plán si potom odložíte zopár eur. Pomaličky sa tak dostávate nielen k vysnívanému telu, ale aj k malému darčeku pre seba.

2. Jedzte chudé mäso a veľa zeleniny

Najlepšia cesta k vyrysovanému, plochému brušku sú proteíny s nízkym obsahom tukov a veľa, veľa zelenej zeleniny. Jedlá majú dokonca vlastný hashtag na Instagrame, podľa ktorého nájdete veľa receptov – #LCG (skratka ich hesla „Eat Lean, Clean and Green“). Jedným z najobľúbenejších receptov sú Uhorkové Tacos, Čili s čiernymi fazuľkami či Jahodový „Bikiny“ wrap.  Ak budete pozorne sledovať náš blog, tak niekoľkokrát do mesiaca sem zavesíme chutný recept na zdravé – fitness jedlo.

cviky
Zostavte si pestrý jedálniček

3. Znovu-načerpajte potrebné sily po každom tréningu

Smoothie s vysokým obsahom proteínov je potrebný po každom tréningu pre udržanie dobrého metabolizmu. Proteíny majú tiež termický efekt, čo znamená, že pri jeho konzumovaní spaľujeme kalórie.Tento bod sa dá dodržiavať veľmi jednoducho – stačí zmixovať hrnček kokosovej vody s jednou naberačkou organického proteínu, hrnčekom zamrazených čučoriedok a polovicu zamrazeného banánu.

4. Vysoko intenzívny intervalový tréning

Po anglicky High Intensivity Interval Training – HIIT. Tréningy tohto typu sú skvelé, pretože zvyšujú tep srdca a to pomáha tónovať celé telo. Kamarátka robí takýto tréning dva krát do týždňa pre najlepšie výsledky. Tu sú krátke ukážky toho, ako taký tréning vyzerá:

5. Kardio je kľúčom ku krásnej postave

Málo ľudí povie, že kardio je ich obľúbenou časťou tréningu, no podotýkam, že je veľmi dôležité a existuje mnoho spôsobov ako ho cvičiť. Môžete ísť na energickú prechádzku s priateľmi, miesto auta použiť bicykel na dopravu do práce, chodiť na hodiny tanca či ísť si zaplávať. Jednoducho sa hýbte a výsledky sa dostavia.

6. Používajte masážny valec

Tréneri používajú masážny valec denne. Je to dôležité pre uvoľnenie svalov a šliach, či udržiavanie správnej cirkulácie krvi. Zobudiť sa so svalovicou nie je veľmi príjemné a takáto „masáž“ tomu pomáha zabrániť.

7. Hydratácia

Je nám jasné, že toto počúvate z každej strany – treba piť veľa vody. Aj podľa expertov je hydratácia základom k dosiahnutiu svojich cieľov. Denne by ste mali vypiť 1,5 litra až 3 litre vody. Akonáhle sa nastavíte na pravidelné pitie, Vaše telo Vám to začne samo pripomínať – budete častejšie smädní, Vaše telo sa odvodní a už len tým stratíte na váhe. Počas dní kedy cvičíte, alebo je vonku horúco, treba vypiť nejaké tie tekutiny navyše.

cviky
Čím viac tekutín, tým lepšie!

8. Podniknite aktívne výlety s priateľmi

Vyberte sa s kamarátkami na túru, začnite spoločne chodiť na yogu či pilates, alebo sa choďte bicyklovať! Buďte aktívny spolu so svojimi priateľmi a hneď všetko pôjde jednoduchšie – ani si neuvedomíte, že vlastne spaľujete tuky!

9. Alkohol – nemusíte sa úplne obmedzovať

Alkohol nie je úplne tabu: Sem-tam príde chvíľa, kedy máte jednoducho chuť dať si drink či dva… Ale to je v poriadku! Na internete určite nájdete recept na alkoholický drink z čerstvého grepfruitu, jalapenos a tequily – Spicy Senorita Margarita.

10. Netrénujte samé

Nájdite si partnera na cvičenie! Niekto, s kým sa budete navzájom podporovať a motivovať, je to najlepšie, čo môžete pri cvičení mať. Aj taká maličkosť dokáže veľmi pomôcť!

 

Ako sa na leto pripravujete vy? Ukážte nám to v komentári a my radi zverejníme jeden z vašich cvikov v ďalších článkoch!

Komentáre

Komentárov

Obchod so športovými potrebami, módnym športovým oblečením a doplnkami výživy.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *